Outsourcing IT

Nasi ekspeci są gotowi do misji. Jesteśmy Twoim działem IT, który oferuje Ci otwartość i szczerość każdego dnia,

Prywatność Twojej poczty e-mail ma znaczenie. Zdecyduj o Twojej niezależności w komunikacji elektronicznej.

Przejmujemy pełną odpowiedzialność za bieżące utrzymanie i rozwój Twojego systemu poczty Carbonio.

Przejmujemy pełną odpowiedzialność za bieżące utrzymanie i rozwój Twojego systemu poczty Zimbra.

Outsourcing IT – realizujemy naszą misję od ponad 20 lat.

Od 2004 roku nieustannie i z powodzeniem wspieramy firmy w ich kompleksowej obsłudze informatycznej. Jesteśmy ekspertami wybranych technologii, które wdrażamy od lat. Specjalizujemy się w poniższych zagadnieniach, ale nowe horyzonty zawsze traktujemy jako wyzwanie.

  • Wdrożenie i wsparcie systemów poczty Carbonio oraz Zimbra
  • Hosting systemów pracy grupowej Carbonio oraz Zimbra
  • Administracja serwerów Windows i Linux
  • Instalacja i administracja środowiska wirtualizacji IT

  • Wdrożenie i usługa systemu filtrowania poczty SpamTitan
  • Helpdesk i wsparcie serwisowe sprzętu IT
  • Kompleksowa obsługa informatyczna firm
  • Transmisja danych i wsparcie technologią 7LCLOUD

Zextras Carbonio

Elastyczne licencjonowanie pozwala Ci dopasować system do Twoich potrzeb i zoptymalizować koszta. Carbonio to:

  • Pełna prywatność i kontrola nad danymi
  • Instalacja on-premise, w chmurze (np. 7L CLOUD) i hybrydowa
  • 100% zgodność z RODO
  • Licencjonowanie oparte na ilości modułów dla każdego z kont

  • Zaawansowana poczta, kalendarze, kontakty, czaty, wideorozmowy
  • Pliki online i współpraca w czasie rzeczywistym
  • Dedykowane aplikacje mobilne
  • Intuicyjny oraz wygodny panel administratora

Wsparcie Carbonio

Używasz Carbonio, ale potrzebujesz pomocy przy utrzymaniu systemu? Jesteśmy tu dla Ciebie! Zapewnij sprawne funkcjonowanie Twojego środowiska:

  • Przejmujemy odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój systemu
  • Dostęp do doświadczonych specjalistów IT
  • Uniknij zatrudniania nowych pracowników

  • HelpDesk, dedykowane kanały kontaktu
  • Wykonywanie aktualizacji, usuwanie awarii
  • Migracja z innego systemu poczty

Wsparcie Zimbra

Używasz Zimbra, ale potrzebujesz pomocy przy utrzymaniu systemu? Jesteśmy tu dla Ciebie! Zapewnij sprawne funkcjonowanie Twojego środowiska:

  • Przejmujemy odpowiedzialność za utrzymanie i rozwój systemu
  • Dostęp do doświadczonych specjalistów IT
  • Uniknij zatrudniania nowych pracowników
  • HelpDesk, dedykowane kanały kontaktu

  • Wykonywanie aktualizacji, usuwanie awarii
  • Migracja z innego systemu poczty
  • Migracja do nowej wersji Zimbra

Zaufali nam:

Dołącz do naszego newslettera

Staramy się wysyłać wartościowe informacje z zakresu nowych funkcjonalności wdrażanych przez nas rozwiązań.