Jeden kontakt na wypadek awarii, wsparcia serwisowego i konsultacji związanych z rozwojem systemu Carbonio w Twojej firmie.
Przejmujemy odpowiedzialność za bieżące utrzymanie i rozwój Twojego systemu poczty Carbonio. Oddajemy do Twojej dyspozycji nasz system HelpDesk i dedykowane kanały kontaktu na wypadek awarii.
Poniżej przedstawiamy aspekty o jakie zadbamy:
Dzięki powyższym krokom, w płynny sposób z dnia na dzień możemy objąć Twój serwer poczty Carbonio stałym wsparciem serwisowym. Dzięki naszej usłudze wsparcia serwisowego możesz również podjąć bezpieczną decyzję o migracji do systemu Carbonio.
Skorzystaj z naszego doświadczenia i poznaj naszą koncepcję 100% STRESS FREE.
Jeden kontakt na wypadek awarii, wsparcia serwisowego i konsultacji związanych z rozwojem systemu Carbonio w Twojej firmie.