wsparcie

Zimbra

Zadbaj o bezpieczeństwo i rozwój Twojego systemu poczty.

Rozszerz swój Dział IT do grono ekspertów gwarantująych otwartą i szczerą relację na lata.

WSPARCIE
Zimbra

Zadbaj o bezpieczeństwo i rozwój Twojego systemu poczty.

Niezależnie od edycji Zimbra i miejsca jego instalacji.

Zimbra wsparcie serwisowe

Przejmujemy odpowiedzialność za bieżące utrzymanie i rozwój Twojego systemu Zimbra. Oddajemy do Twojej dyspozycji nasz system HelpDesk i dedykowane kanały kontaktu na wypadek awarii.

Zastanawiasz się jak wygląda rozpoczęcie wsparcia serwisowego Zimbra?

Poniżej przedstawiamy konkretne kroki o jakie zadbamy:

  • Przygotujemy umowę o poufności – NDA
  • Przekażemy umowę przetwarzania danych osobowych dbając o zgodność z rozporządzeniami RODO
  • Prześlemy umowę wsparcia serwisowego dla Twojego systemu poczty Zimbra
  • Skonfigurujemy zdalny dostęp do Twojego systemu
  • Dokonamy analizy aktualnego stanu środowiska i systemu Zimbra i przedstawimy Ci raport
  • Przejmiemy odpowiedzialność i wsparcie serwisowe Twojego systemu poczty