wsparcie
Zimbra
Zadbaj o bezpieczeństwo i rozwój Twojego systemu poczty.
Rozszerz swój Dział IT do grono ekspertów gwarantująych otwartą i szczerą relację na lata.
Zimbra wsparcie serwisowe
Przejmujemy odpowiedzialność za bieżące utrzymanie i rozwój Twojego systemu Zimbra. Oddajemy do Twojej dyspozycji nasz system HelpDesk i dedykowane kanały kontaktu na wypadek awarii.
Bezpieczeństwo
Bądź na bieżąco z aktualizacjami systemu, które mają bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo systemu.
Usuwanie awarii
Oddajemy do Twojej dyspozycji dedykowane kanały wsparcia serwisowego na wypadek awarii.
Rozwój systemu
Masz dostęp do bieżących konsultacji na temat rozwoju i implementacji nowych rozwiązań i funkcjonalności.
Integracje
Otrzymujesz możliwość integracji Twoich systemów firmowych z serwerem poczty Zimbra
Zastanawiasz się jak wygląda rozpoczęcie wsparcia serwisowego Zimbra?
Poniżej przedstawiamy konkretne kroki o jakie zadbamy:
- Przygotujemy umowę o poufności – NDA
- Przekażemy umowę przetwarzania danych osobowych dbając o zgodność z rozporządzeniami RODO
- Prześlemy umowę wsparcia serwisowego dla Twojego systemu poczty Zimbra
- Skonfigurujemy zdalny dostęp do Twojego systemu
- Dokonamy analizy aktualnego stanu środowiska i systemu Zimbra i przedstawimy Ci raport
- Przejmiemy odpowiedzialność i wsparcie serwisowe Twojego systemu poczty
Migracja systemu do nowej wersji w ramach wsparcia serwisowego Zimbra
Dzięki powyższym krokom, w płynny sposób z dnia na dzień możemy objąć Twój serwer poczty Zimbra stałym wsparciem serwisowym. Dzięki naszej usłudze wsparcia serwisowego możesz również podjąć decyzję o migracji do nowej wersji systemu Zimbra.
Zadbaj o stabilne i bezpieczne środowisko poczty firmowej Zimbra.
Skorzystaj z naszego doświadczenia i poznaj naszą koncepcję 100% STRESS FREE.
Jeden kontakt na wypadek awarii, wsparcia serwisowego i konsultacji związanych z rozwojem systemu Zimbra w Twojej firmie.