2025 Wdrożenie Carbonio - IPH Pécs-Baranya Węgry Rozwiązaliśmy problem braku wsparcia technicznego systemu Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez dostarczenie licencji i wsparcie migracji kont pocztowych do systemu Carbonio on-premise. Dostarczając technologię ZEXTRAS zagwarantowaliśmy ciągłości pracy grupowej. Usprawniliśmy bezpieczną komunikację z poprzez wsparcie dla technologię 2FA. Zagwarantowaliśmy obniżenie kosztów poprzez rezygnację z protokołu ActiveSync zastępując ją bezpłatną aplikacją Carbonio Mail. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego producenta systemu Carbonio.
    2025 Wdrożenie Carbonio - UM Mszczonów Rozwiązaliśmy problem końca wsparcia systemu Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez migrację do systemu ZEXTRAS Carbonio on-premise. Zagwarantowaliśmy nieprzerwaną pracę systemu poczty z utrzymaniem ciągłości pracy grupowej oraz parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Usprawniliśmy bezpieczną komunikację z wykorzystaniem funkcji chatu i spotkań on-line oraz poprawiliśmy bezpieczeństwo wdrażając technologię 2FA. Rozpoczęliśmy relację biznesową w oparciu o dedykowaną usługę filtrowania systemu poczty elektronicznej z gwarantowanym poziomem SLA.
    2025 Migracja do 7LCLOUD Carbonio - SM Tczew Zmierzyliśmy się z wyzwaniem ekspresowej migracji systemu poczty z usługi hostingowej do usługi 7LCLOUD Carbonio. Usprawniliśmy pracę i zminimalizowaliśmy kosztów dzięki wprowadzeniu cyfrowego miejsca pracy przeglądarce internetowej z systemem czatu i wideo rozmów. Podnieśliśmy poziom cyberbezpieczeństwa danych wdrożeniu dedykowanego systemu filtrowania poczty. Finalnie zbudowaliśmy solidne podstawy długoterminowej relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu 7LCLOUD Carbonio z gwarantowany poziomem SLA.
    2024 Migracja Zimbra do 7LCLOUD Carbonio - Huzap Sp. z o.o. Rozwiązanie problemu końca wsparcia systemu Zimbra 8.8.15 Open Source. Migracja do usługi 7LCLOUD Carbonio z gwarancją utrzymania ciągłości pracy grupowej. Utrzymanie parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Pogłębienie relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu poczty i systemu filtrowania poczty z gwarancją SLA.
    2024 Wsparcie IT - EXPLITIA S.A. Podjęliśmy wyzwanie stworzenia dedykowanego działu IT z gwarancją jakości naszych usług i wprowadzenia naszych wartości do relacji biznesowej. Udostępniliśmy naszą wiedzę ekspercką co zaowocowało wdrożeniem technologii wirtualizacji systemów, zarządzania siecią i wprowadzeniem wsparcia IT dla całego obszaru działalności IT. Wprowadziliśmy otwartą i szczerą komunikację w oparciu o bezpośrednie konsultacje ekspercie i w konsekwencji zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując wszystkie wyzwania z zakresu wsparcia, rozwoju i serwisu infrastruktury informatycznej.
    2024 Wdrożenie Carbonio - Astat Sp. z o.o. Rozwiązaliśmy problem braku wsparcia technicznego systemu Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez dostarczenie licencji i konsultacje dotyczące migracji kont pocztowych do systemu Carbonio on-premise. Dostarczając technologię ZEXTRAS usprawniliśmy bezpieczną komunikację on-line poprzez technologię 2FA oraz zagwarantowaliśmy ciągłości pracy grupowej oraz maksymalizację parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup w systemie Carbonio. Usprawniliśmy komunikację mobilną z wykorzystaniem protokołu ActiveSync oraz bezpłatnej aplikacji Carbonio Mail oraz komunikację z wykorzystaniem wbudowanej funkcji chatu, wideo rozmów oraz przechowywania i udostępniania plików. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego producenta systemu Carbonio.
    2024 Wdrożenie Carbonio - Mocak Rozwiązaliśmy problem braku wsparcia technicznego producenta systemu Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez migrację kont pocztowych do systemu Carbonio on-premise. Zagwarantowaliśmy nieprzerwaną pracę systemu poczty z utrzymaniem ciągłości pracy grupowej oraz parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Usprawniliśmy bezpieczną komunikację z wykorzystaniem funkcji chatu i wideo rozmów oraz poprawiliśmy bezpieczeństwo wdrażając technologię 2FA. Usprawniliśmy komunikację mobilną z wykorzystaniem protokołu ActiveSync oraz bezpłatnej aplikacji Carbonio Mail. Ostatecznie zbudowaliśmy solidne podstawy długoterminowej relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu Carbonio i systemu filtrowania poczty z gwarantowanym poziomem SLA.
    2024 Migracja do 7LCLOUD Carbonio - Cafe Silesia Sp. z o.o. W związku z brakiem wsparcia technicznego dla systemu Microsoft Exchange zmierzyliśmy się z wyzwaniem ekspresowej migracji systemu poczty do usługi 7LCLOUD Carbonio. Usprawniliśmy pracę i zminimalizowaliśmy koszty dzięki wprowadzeniu cyfrowego miejsca pracy w przeglądarce internetowej z wbudowanym systemem czatu i wideo rozmów. Podnieśliśmy poziom cyberbezpieczeństwa danych wdrażając dedykowany system filtrowania poczty oraz system kopii zapasowej w czasie rzeczywistym firmy ZEXTRAS. Finalnie zbudowaliśmy długoterminową relację biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu 7LCLOUD Carbonio z gwarantowany poziomem SLA.
    2024 Wdrożenie Carbonio - Solan Investment Sp. z o.o. Rozwiązaliśmy problem braku wsparcia technicznego systemu Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez dostarczenie licencji i wsparcie migracji kont pocztowych do systemu Carbonio on-premise. Dostarczając technologię ZEXTRAS zagwarantowaliśmy ciągłości pracy grupowej oraz maksymalizację parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup w systemie Carbonio. Usprawniliśmy bezpieczną komunikację z poprzez wsparcie dla technologię 2FA. Usprawniliśmy komunikację mobilną z wykorzystaniem protokołu ActiveSync oraz bezpłatnej aplikacji Carbonio Mail. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego producenta systemu Carbonio.
    2024 Migracja do 7LCLOUD Carbonio - PUP Augustów W związku z brakiem wsparcia technicznego dla systemu Zimbra 8.8.15 zmierzyliśmy się z wyzwaniem ekspresowej migracji systemu poczty do usługi 7LCLOUD Carbonio. Usprawniliśmy pracę i zminimalizowaliśmy koszty dzięki wprowadzeniu cyfrowego miejsca pracy w przeglądarce internetowej z wbudowanym systemem czatu i wideo rozmów. Podnieśliśmy poziom cyberbezpieczeństwa danych wdrażając dedykowany system filtrowania poczty oraz system kopii zapasowej w czasie rzeczywistym firmy ZEXTRAS. Finalnie zbudowaliśmy długoterminową relację biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu 7LCLOUD Carbonio z gwarantowany poziomem SLA.
    2024 Migracja Zimbra do 7LCLOUD Carbonio - Kiesel Poland Sp. z o.o. Rozwiązanie problemu końca wsparcia systemu Zimbra 8.8.15 Open Source. Migracja do usługi 7LCLOUD Carbonio z gwarancją utrzymania ciągłości pracy grupowej. Utrzymanie parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Pogłębienie relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu poczty i systemu filtrowania poczty z gwarancją SLA.
    2023 Wdrożenie Carbonio - WSSE w Krakowie Rozwiązaliśmy problem braku wsparcia technicznego systemu Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez dostarczenie licencji i konsultacje dotyczące migracji kont pocztowych do systemu Carbonio on-premise. Dostarczając technologię ZEXTRAS usprawniliśmy bezpieczną komunikację on-line poprzez technologię 2FA oraz funkcje wbudowanego chatu i wideo rozmów w systemie Carbonio. Obniżyliśmy koszty przechowywania danych dzięki wykorzystaniu technologii hierarchicznego przechowywania danych w systemie Carbonio. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego producenta systemu Carbonio.
    2023 Wdrożenie Carbonio - Instytut Psychiatrii i Neurologii Rozwiązaliśmy problem braku wsparcia technicznego producenta systemu Zimbra 9 Open Source poprzez migrację poczty e-mail do systemu ZEXTRAS Carbonio on-premise. Zagwarantowaliśmy nieprzerwaną pracę systemu poczty z utrzymaniem ciągłości pracy grupowej. Usprawniliśmy bezpieczną komunikację z wykorzystaniem funkcji chatu i wideo rozmów oraz poprawiliśmy bezpieczeństwo wdrażając technologię 2FA. Usprawniliśmy komunikację mobilną z wykorzystaniem protokołu ActiveSync oraz bezpłatnej aplikacji Carbonio Mail. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego producenta systemu Carbonio.
    2023 Wdrożenie Carbonio - Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie Rozwiązaliśmy problem końca wsparcia systemu Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez migrację do systemu Carbonio on-premise. Zagwarantowaliśmy nieprzerwaną pracę systemu poczty z utrzymaniem ciągłości pracy grupowej oraz parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Podnieśliśmy poziom bezpieczeństwa systemu wdrażając technologię 2FA oraz dedykowany system filtrowania poczty przychodzącej i wychodzącej. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego producenta systemu Carbonio.
    2023 Migracja do 7LCLOUD Carobnio - WUP Kraków Rozwiązanie problemu migracji systemu poczty z usług hostingowych do usługi 7LCLOUD Carbonio. Usprawnienie pracy i minimalizacja kosztów dzięki wprowadzeniu obsługi poczty przez przeglądarkę internetową. Usprawnienie pracy kadry kierowniczej dzięki uruchomieniu pełnej obsługi pracy grupowej dla urządzeń mobilnych i aplikacji MS Outlook i uruchomienie usługi wideo rozmów. Podniesienie poziomu bezpieczeństwa danych dzięki minimalizacji parametrów RPO i RTO w oparciu o technologię Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Zbudowanie solidnej relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu poczty i systemu filtrowania poczty z gwarancją SLA.
    2023 Wdrożenie Carbonio - ZETO Lublin Rozwiązaliśmy problem braku wsparcia technicznego systemu Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez dostarczenie licencji i konsultacje dotyczące migracji kont pocztowych do systemu Carbonio on-premise. Dostarczając technologię ZEXTRAS usprawniliśmy bezpieczną komunikację on-line poprzez technologię 2FA oraz zagwarantowaliśmy ciągłości pracy grupowej oraz maksymalizację parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup w systemie Carbonio. Obniżyliśmy koszty przechowywania danych dzięki wykorzystaniu technologii hierarchicznego przechowywania danych w systemie Carbonio. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego producenta systemu Carbonio.
    2023 Wdrożenie Carbonio - UM Zgierz Rozwiązaliśmy problem końca wsparcia systemu Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez migrację do systemu ZEXTRAS Carbonio on-premise. Zagwarantowaliśmy nieprzerwaną pracę systemu poczty z utrzymaniem ciągłości pracy grupowej oraz parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Usprawniliśmy komunikację mobilną z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji oraz protokołu ActiveSync. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego producenta oprogramowania.
    2023 Migracja Zimbra do Carbonio - Huta Pokój S.A. Rozwiązanie problemu końca wsparcia systemu Zimbra 8.8.15 Open Source. Migracja do systemu ZEXTRAS Carbonio z gwarancją utrzymania ciągłości pracy grupowej. Utrzymanie parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Pogłębienie relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu poczty i systemu filtrowania poczty z gwarancją SLA.
    2023 Migracja do 7LCLOUD Carbonio - Heban Rozwiązanie problemu migracji systemu poczty z usług hostingowych do usługi 7LCLOUD Carbonio. Usprawnienie pracy i minimalizacja kosztów dzięki wprowadzeniu obsługi poczty przez przeglądarkę internetową. Podniesienie poziomu bezpieczeństwa danych dzięki minimalizacji parametrów RPO i RTO w oparciu o technologię Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Zbudowanie solidnej relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu poczty i systemu filtrowania poczty z gwarancją SLA.
    2023 Wsparcie Zimbra - WUP Toruń Podjęliśmy wyzwanie przejęcia wsparcia technicznego systemu Zimbra 8.8.15 Open Source z gwarancją poprawy jakości usług i wprowadzenia naszych wartości do relacji biznesowej. Usprawniliśmy komunikację z działem IT oraz wprowadziliśmy nowe standardy obsługi i realizacji zgłoszeń serwisowych. Wprowadziliśmy otwartą i szczerą komunikację w oparciu o konsultacje ekspercie i w konsekwencji zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego systemu Zimbra.
    2023 Migracja do 7LCLOUD Carbonio - Selt Sp. z o.o. Rozwiązanie problemu migracji systemu poczty do usługi 7LCLOUD Carbonio. Usprawnienie pracy kadry kierowniczej dzięki uruchomieniu pełnej obsługi pracy grupowej dla urządzeń mobilnych i aplikacji MS Outlook. Minimalizacja kosztów dzięki wprowadzeniu obsługi poczty przez przeglądarkę internetową. Podniesienie poziomu bezpieczeństwa danych dzięki minimalizacji parametrów RPO i RTO W oparciu o technologię Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Usprawnienie komunikacji on-line dzięki wbudowanemu systemowi chatu i wideokonferencji w ramach usługi 7LCLOUD Carbonio. Zbudowanie solidnej relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu poczty i systemu filtrowania poczty z gwarancją SLA.
    2023 Migracja Zimbra do 7LCLOUD Carbonio - NAT Sp. z o.o. Rozwiązanie problemu końca wsparcia systemu Zimbra 8.8.15 Open Source i migracji do usługi 7LCLOUD Carbonio. Zagwarantowanie nieprzerwanej pracy systemów poczty z utrzymaniem ciągłości pracy grupowej oraz parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Pogłębienie relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu poczty i systemu filtrowania poczty z gwarancją SLA.
    2022 Wdrożenie Zimbra z ZEXTRAS Suite - PIORiN Rozwiązanie problemu migracji z wielu systemów poczty elektronicznej do zunifikowanego systemu poczty i pracy grupowej Zimbra 8.8.15 + Zextras Suite. Wdrożenie dedykowanego środowiska od fizycznego serwera, poprzez system wirtualizacji i dedykowany system kopii zapasowych i replikacji. Zbudowanie głębokiej relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu poczty z gwarancją SLA.
    2022 Wdrożenie Carbonio - Szpital Nieklańska Rozwiązaliśmy problemu migracji systemu poczty systemu ZEXTRAS Carbonio on-premise. Zagwarantowaliśmy nieprzerwaną pracę systemu poczty z utrzymaniem ciągłości pracy grupowej oraz parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Carbonio. Usprawniliśmy komunikację mobilną z wykorzystaniem protokołu ActiveSync. Podnieśliśmy poziom cyberbezpieczeństwa poprzez wdrożenie dedykowanego systemu filtrowania poczty. Ostatecznie zbudowaliśmy solidne podstawy długoterminowej relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu Carbonio z gwarantowanym poziomem SLA.
    2022 Wdrożenie Zimbra z ZEXTRAS Suite - Grupa MAC Rozwiązaliśmy problem rozproszenia systemu poczty na wielu serwerach. Dokonaliśmy migracji z systemu Postfix oraz Zimbra Open Source 8.7 do wersji Zimbra 8.8.15 z wykorzystaniem Zextras Suite. Dostarczając technologię ZEXTRAS usprawniliśmy bezpieczną i mobilną komunikację z wykorzystaniem protokołu ActiveSync. Uruchomiliśmy konfigurację split-domain dla domen pocztowych umożliwiającą równoległe wykorzystanie w środowisku systemu poczty Zimbra i Microsoft Exchange. Docelowo zbudowaliśmy solidną relację biznesową na bazie pełnego wsparcia technicznego systemu poczty i systemu filtrowania poczty z gwarantowanym poziomem SLA.
    2022 Migracja do usługi 7LCLOUD Zimbra - NAT Sp. z o.o. Rozwiązanie problemu migracji systemu poczty Zimbra Open Source 8.8.15 on-premise do systemu poczty i pracy grupowej Zimbra 8.8.15 + Zextras Suite PRO dla blisko 400 kont. Usprawnienie pracy kadry kierowniczej dzięki uruchomieniu pełnej obsługi pracy grupowej dla urządzeń mobilnych i aplikacji MS Outlook. Minimalizacja parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS w systemie Zimbra. Zbudowanie solidnej relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu poczty i systemu filtrowania poczty SpamTitan z gwarancją SLA.
    2022 Wdrożenie ZEXTRAS Suite dla Zimbra - Meyer Tool Sp. z o.o. Rozwiązaliśmy problem ograniczeń w systemie Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez dostarczenie licencji ZEXTRAS Suite. Dostarczając technologię ZEXTRAS usprawniliśmy bezpieczną komunikację on-line poprzez technologię 2FA oraz zagwarantowaliśmy ciągłości pracy grupowej oraz maksymalizację parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS. Obniżyliśmy koszty przechowywania danych dzięki wykorzystaniu technologii hierarchicznego przechowywania danych. Usprawniliśmy komunikację mobilną z wykorzystaniem protokołu ActiveSync. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego oprogramowania ZEXTRAS Suite.
    2022 Wsparcie IT - MPGL Sp. z o.o. Podjęliśmy wyzwanie stworzenia dedykowanego eksperckiego działu IT z gwarancją jakości naszych usług i wprowadzenia naszych wartości do relacji biznesowej. Udostępniliśmy naszą wiedzę ekspercką co zaowocowało wdrożeniem technologii wirtualizacji systemów wprowadzeniem selektywnego wsparcia IT dla tego obszaru działalności IT. Wprowadziliśmy otwartą i szczerą komunikację w oparciu o bezpośrednie konsultacje ekspercie i w konsekwencji zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując wszystkie wyzwania z zakresu wsparcia, rozwoju i serwisu infrastruktury serwerowej.
    2022 Wdrożenie ZEXTRAS Suite dla Zimbra - Biomed S.A. Rozwiązaliśmy problem ograniczeń w systemie Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez dostarczenie licencji ZEXTRAS Suite. Dostarczając technologię ZEXTRAS usprawniliśmy bezpieczną komunikację on-line poprzez technologię 2FA oraz zagwarantowaliśmy ciągłości pracy grupowej oraz maksymalizację parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS. Obniżyliśmy koszty przechowywania danych dzięki wykorzystaniu technologii hierarchicznego przechowywania danych. Usprawniliśmy komunikację mobilną z wykorzystaniem protokołu ActiveSync. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego oprogramowania ZEXTRAS Suite.
    2022 Wdrożenie ZEXTRAS Suite dla Zimbra - Lubar S.A. Rozwiązaliśmy problem ograniczeń w systemie Zimbra 8.8.15 Open Source poprzez dostarczenie licencji ZEXTRAS Suite. Dostarczając technologię ZEXTRAS usprawniliśmy bezpieczną komunikację on-line poprzez technologię 2FA oraz zagwarantowaliśmy ciągłości pracy grupowej oraz maksymalizację parametrów RPO i RTO dzięki zastosowaniu technologii Real Time Backup firmy ZEXTRAS. Obniżyliśmy koszty przechowywania danych dzięki wykorzystaniu technologii hierarchicznego przechowywania danych. Usprawniliśmy komunikację mobilną z wykorzystaniem protokołu ActiveSync. Zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując ekspercką asystę dla wsparcia technicznego oprogramowania ZEXTRAS Suite.
    2021 Wsparcie IT - Mesa Projekt Podjęliśmy wyzwanie stworzenia dedykowanego działu IT z gwarancją jakości naszych usług i wprowadzenia naszych wartości do relacji biznesowej. Udostępniliśmy naszą wiedzę ekspercką co zaowocowało wdrożeniem technologii wirtualizacji systemów, zarządzania siecią i wprowadzeniem wsparcia IT dla całego obszaru działalności IT. Wprowadziliśmy otwartą i szczerą komunikację w oparciu o bezpośrednie konsultacje ekspercie i w konsekwencji zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując wszystkie wyzwania z zakresu wsparcia, rozwoju i serwisu infrastruktury informatycznej.
    2020 Wsparcie IT - Wojkowickie Wody Sp. z o.o. Podjęliśmy wyzwanie stworzenia dedykowanego działu IT z gwarancją jakości naszych usług i wprowadzenia naszych wartości do relacji biznesowej. Udostępniliśmy naszą wiedzę ekspercką co zaowocowało wdrożeniem technologii wirtualizacji systemów, zarządzania siecią i wprowadzeniem wsparcia IT dla całego obszaru działalności IT. Wprowadziliśmy otwartą i szczerą komunikację w oparciu o bezpośrednie konsultacje ekspercie i w konsekwencji zbudowaliśmy solidną relację biznesową realizując wszystkie wyzwania z zakresu wsparcia, rozwoju i serwisu infrastruktury informatycznej.
    2019 Wdrożenie Zimbra z ZEXTRAS Suite Pro - Welcome AS Sp. z o.o. Rozwiązanie problemu migracji systemu poczty z usługi hostingu internetowego do systemu poczty i pracy grupowej Zimbra 8.8.15 z Zextras Suite on-premise. Wdrożenie integracji z systemem ERP. Rozwiązanie potrzeby pełnej obsługi urządzeń mobilnych i minimalizacji RPO i RTO dzięki zastosowaniu kopii zapasowej w czasie rzeczywistym. Zbudowanie solidnej relacji biznesowej w oparciu o pełne wsparcie techniczne systemu poczty z systemem filtrowania poczty w zakresie 24h/dobę oraz gwarancją SLA.
    2019 Wdrożenie Zimbra z ZEXTRAS Suite Pro - Huta Pokój S.A. Rozwiązaliśmy problem migracji systemu poczty Zimbra Open Source 8.7 do wersji Zimbra 8.8.15 z wykorzystaniem Zextras Suite. Usprawniliśmy pracę kadry menadżerskiej dzięki obsłudze pracy grupowej dla urządzeń mobilnych i aplikacji MS Outlook. Podnieśliśmy poziom bezpieczeństwa dzięki zastosowaniu dedykowanego systemu filtrowania poczty oraz zminimalizowaliśmy parametry RPO i RTO wdrażając technologię Real Time Backup firmy ZEXTRAS. Ostatecznie zbudowaliśmy solidną relację biznesową na bazie pełnego wsparcia technicznego systemu poczty i systemu filtrowania poczty z gwarantowanym poziomem SLA.